Egy barátom szoftverfejlesztőként dolgozik már évek óta egy cégnél, de lassan ráunt arra, hogy mindig mások ötleteit kell csiszolgatni, megvalósítania. Ennek örömére saját vállalkozásba kezdett, ahol egybekötötte a zenélést az informatikával. Ez az ötlet megkönnyítette az emberek életét, megvalósítható logikába átültetve. Az információ az új olaj, így erre ráérezve befektetett saját tudásába. A székhelyszolgáltatást választotta a cégalapításhoz. A székhelyszolgáltatás pest megye területén kedvezően megoldható Újlengyelben, ahol nincsen iparűzési adó. Újlengyel könnyen megközelíthető Budapestről, és a kedvező adózási feltételek adottak. Sokan élnek ezzel a lehetőséggel, hiszen sokat spórolhat vele egy kisvállalkozó.
A székhely lehet a lakásunk is, de nem biztos, hogy megéri
A székhelyszolgáltatás pest megye területén megoldható úgy is, hogyha irodát bérlünk. Ez azonban nem kedvező a magas rezsiköltség miatt, és persze a bérlése sem olcsó. Sok kötelezettséggel jár, ellenben a székhelyszolgáltatással. Ebben az esetben nem kell otthonra bejelenteni a cégünket, és nem kell otthon fogadni az ügyintézőket. A székhelyszolgáltatásnak részeként a postai ügyeink is elektronikus iktatásra kerülnek, így ezért sem kell aggódnunk.
Mit érdemes és mennyiért?
A székhelyszolgálatók is sokféle lehetőséget kínálnak.
Teljes székhelymenedzsmentet kapunk Újlengyelben. Kihelyeznek számunkra cégtáblát és a cégnevet. Minden postai ügyintézést átvállalnak és az átvett leveleinket elküldik nekünk elektronikus formában. Minden hónap végén az összes küldeményt továbbítják postán is, ennek az ára benne van a székhelydíjban. A hatóságokat fogadják a székhelyen, és sok éves tapasztalatuknak megfelelően járnak el. A cég már több, mint tíz éve ezzel foglalkozik, így elég rutint szereztek ahhoz, hogy nekünk ne kelljen aggódni.
Lépésről lépésre a szerződésig
A kapcsolatot telefonon vagy egy űrlap kitöltésével a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ oldalán lehet felvenni a céggel. Ha van ügyvédünk, akkor vele együtt egy órán belül kaphatunk befogadót, és a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ csapata megelőlegezi nekünk a hozzájárulást. Egyszerűvé téve ezzel az adminisztrációs feladatokat és lerövidítve az ügyintézés idejét. Ezek után küldhetjük rögtön az ügyvédünknek a megkapott befogadót. A pénzügyek intézésére készpénzben van lehetőség. A személyes találkozón utána minden felmerülő kérdést meg lehet vitatni. Ez az alkalom ingyenes. Végül a cégbírósági bejegyzésnél az iratokat és okiratokat be kell nyújtani. Majd a cégbíróság bejegyzi a cégmódosítást vagy a cégalapítást. Hogyha céget alapítunk, akkor ez néhány napot igényel, de cégmódosítás esetén lehet akár tizenöt nap is az ügyintézés. Ezek után már semmiért sem kell aggódni, a szekhelyszolgaltatas24.hu minden magyar jogszabályt figyelemmel kísér, és a változtatásoknak megfelelően jár el.
A székhelyszolgáltatás pest megye környékén tehát nem lehetetlen, sőt… Csak egy profi ügyvédre, könyvelőre és székhelyszolgáltató cégre van szükség. Minden tervet véghez lehet vinni, csak figyelni kell az apró részletekre. Végül az informatikai vállalkozás is sikeresen beindult, és minden cégmódosítási ügyintézéshez is meglesz már a jól bevált csapata.