Két éve vettem a számítógépemet, egy aranyos, gyöngyházfehér asus laptopot. Minden teljesen jól működött rajta, arra a célra, amire én használom, netezés, némi munka, film nézés teljes mértékben megfelelt. Mindig amikor valamely programot kellett letölteni, vagy esetlegesen szoftvert frissíteni, egy nagyon kedves barátomat kértem meg, hogy segítsen a bajomon. De ő külföldre költözött, és én itt maradtam segítség nélkül, egy egyre korosodó géppel, amelynek egyre több baja kezdett lenni, azon kívül, hogy valamit frissíteni kellett rajta, és elnavigálta a barátom, hogy mit és hogyan segítsek a szoftverén.
Kénytelen voltam az interneten keresni egy asus szervizt, viszonylag ritkák az asus szervizek.
Én mindenféle képen olyan szervizbe szerettem volna vinni a gépemet, ahol specifikusan értenek az asus gépekhez. Nem szerettem volna, hogy csak találgatnak, hogy mi baja lehet a gépnek, hanem tudják is, ismerik azt, hogy az asus gépeknek milyen specifikus betegségei lehetnek és erre élből tudják is a megoldást. Szerencsére olyan csodás céget találtam az interneten, amikor rákerestem arra a kulcsszóra, hogy asus szervizek. Rengeteg ajánlatot dobott ki a kereső, szerencsére egy olyan remek cégre találtam rá, akik tényleg értenek az asus gépekhez. Ahogy megnéztem a honlapjukat, tudtam, hogy jó helyen járok. Olyan érthetően és átláthatóan vannak az információk feltüntetve, ahogy máshol nem találtam meg. Ez nagyon jó egy olyan személy számára, aki nagyon járatlan a szerviz világában és a számítógépekhez is csak annyit ért, hogy hol kell bekapcsolni, és talán el tudja mondani, hogy mit észlel, mi baja lehet a gépének- ez utóbb kiderült tényleg így van, hogy el tudtam mondani-.
Szóval rengeteg számítógépes probléma fel van sorolva a honlapon, amire a srácok tudják a megoldást. Lehet válogatni, a lassú gép, a lefagyás, a nem tudom bekapcsolni és a társai között. Ezen felsoroltakra a szerviz mindegyikre tudja a megoldást. Csodálatos, hogy ennyire sokrétűek, és az még inkább meggyőzött, hogy asus szervizek egyikébe tartozik, ezáltal biztos voltam benne, hogy meg tudják majd oldani az én problémámat.
EL is mentem a megjelölt boltjukba, olyan szerencse, hogy a városban két helyen is elérhetőek, mivel aki Budán lakik annak a budai egységbe való ellátogatás a könnyebb, míg aki Pesten annak a pesti, így mindenki kényelmesen elintézheti a szervizelést. Én is a hozzám közeli egységbe vittem el az én kis fehér gépemet. És ott kiöntöttem a lelkem, hogy milyen problémával érkeztem, nagyon lassú és néha mintha valami kékhalál is utolérné, nagyon bizonytalannak érzem a gépek folytattam a történetet az üzletben tartózkodónak. Ő megnyugtatott, hogy bevizsgálás után többet fog tudni mondani, de ne aggódjak, minden rendben lesz a géppel. A bevizsgálás során, nem csak ezekre problémákra szűrnek rá, illetve koncentrálnak, hanem átnézik az egész gépet, hogyha esetleg a felsorolt tüneteken kívül lenne még baja a gépemnek, arra is találnak orvoslatot.
Pár nap múlva jelentkeztek is az eredménnyel, nem menthetetlen a gép, és hangzott el a kérdés, hogy mit szeretnék, ha ott csináltatom meg, akkor a bevizsgálás díjtalan volt, amennyiben elvinném még más szervizbe, hogy más véleményét is meghallgassam úgy a bevizsgálás díja 5000 Forint lesz. Természetes telefonban kértem, hogy mindenképpen ők hozzák helyre, bennük van a bizadalmam, nem véletlenül kerestem fel őket, és vittem oda a gépemet. A következő hívás már arról szólt, hogy mehetek az elkészült gépemért.